Porsche Cayenne Turbo by Enco Exclusive

Autor: Cosmin Iordache 11 iun. 2008 Tuning auto

ENCO GT 550 - desprins parcă dintr-un peisaj selenarPorsche Cayenne poate fi considerat cel mai preparat vehicul terestru din ultimul deceniu, consemnându-se regulat noi "specimene" personalizate mai  excentric sau  mai conservator. Modelul de faţă denumit ENCO GT 550, bazat pe generaţia cu facelift a lui Porsche Cayenne Turbo, depăşeşte însă barierele terestre prin aspectul futurist şi performanţele îmbunătăţite.

Cu siguranţă, în mintea celor de la Enco a fost un singur lucru atunci când s-au pus pe treabă: să iasă cât mai mult în evidenţă. Astfel kitul montat şi albul imaculat atrag privirea instantaneu, dar piesele de rezistenţă sunt jantele de 23 de inchi, grefate parcă de pe un vehicul din Star Wars. Dincolo de aspect, prizele mari din spoilerul faţă şi cele de pe capotă ajută la răcirea atmosferei încinse din interiorul uzinei de 4.5 litri responsabile cu vitezele supersonice. "Producţia" în cai putere  a fost urcată la 550, similar ca şi în cazul versiunii de serie Turbo S, iar cuplul este 730 Nm.

ENCO GT 550 - ecrane în tetiereBine, poate că am  hiperbolizat un pic, dar 4,9 secunde până la 100km/h şi 282 km/h viteză maximă, într-un mastodont de gabaritul lui Porsche Cayenne, este un lucru de lăudat. De elogiat sunt şi discurile de frână uriaşe cu diametrul de 40 de centimetri încorsetate de etrieri cu 6, respectiv patru pistonaşe şi suspensia pneumatică programată pe modul sport pentru a coborî garda cu până la 50 mm.

În interior, se remarcă volanul, aplatizat atât superior căt şi inferior pentru a păstra o notă futuristă şi a îmbunătăţi priza sportivă, tuşele crem aplicate şi sistemul multimedia cu ecrane integrate în tetiere. Preţul modelului este unul cât se poate de nepământean pentru pământeanul de rând, costând 170.000 de euro.


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide