Cu toate că există foarte multe ateliere de tuning care se ocupă şi de Porsche, nu sunt foarte multe care prepară şi modele Porsche mai vechi, iar cele care fac maşinăriile clasice să iasă cu adevărat în evindenţă sunt cu atât mai puţine. Printre aceste ateliere se numără şi RAUH-Welt Begriff, un tuner japonez care combină elemente europene şi japoneze într-un stil imposibil de confundat.
Despre 993 reamintim că a fost primul Porsche 911 supraalimentat prin turbocompresie care să dispună şi de tracţiune integrală. Nu ştim dacă acesta este un Carrera 4S sau dacă motoru-i boxer de 3,6 litri produce mai mult decât 408 cai-putere (cât avea, ca standard, în 1995) însă arată atât de bine încât nici nu ne pasă. Iar despre jantele aurii de la ADV.1 Wheels îţi putem spune că au 18×266 pe faţă şi 19×342 pe spate. Nici noi n-am fi zis că sunt aşa de mari.
Aruncă o privire peste galeria foto şi spune-ne care generaţie este preferata ta în istoria 911 şi de ce.