Răspunsul ni-l dă Niall O’Dowd, care din momentul în care a cumpărat maşina i-a şi adus primele modificări: un set de jante roz BBS RS şi un compresor mecanic. Ah da, şi o postură extrem de joasă, lipită de asfalt.
Aşa cum au aflat britanicii de la ilovebass.co.uk, ţelul principal al lui Niall, după cum recunoaşte acesta, nu a fost crearea unei maşini pentru circuit, ci mai degrabă a uneia arătoase care să-l ducă oriunde doreşte, cu stil.
Dar asta nu a fost de ajuns. Niall are nevoie şi de putere, aşa că după o serie de modificări şi îmbunătăţiri aduse motorului, „micul englez” produce nici mai mult nici mai puţin de 252 CP.
A urmat interiorul, care a primit un roll cage, scaune Bride Zeta II şi centuri de siguranţă în ediţie limitată Luke de culoare roz, asortate cu jantele.
Ce a ieşit la final, aflaţi din galeria foto de mai sus şi din materialul video de prezentare ataşat mai jos: