Prima generaţie Lexus LS400 a simţit gustul asfaltului în ianuarie 1990, după debutul oficial de la Salonul Auto de la Detroit. Avea şi cu ce, dacă ne gândim că japonezii l-au dotat cu un V8 de 4 l şi 250 CP, cuplat la o transmisie automată în patru trepte.
În cazul Lexus-ului prezentat de cei de la Stance Nation, vorbim despre ediţia cu facelift a celei de-a doua generaţii LS400, produsă în perioada 1997-2000. Aceasta venea cu noutăţi precum transmisia automată în cinci trepte, un plus de 40 CP şi 41 Nm. Dar aceste cifre nu au fost de ajuns pentru Elvis Skender, proprietarul maşinii.
Deloc impresionat de exteriorul şi de postura standard a maşinii, Elvis s-a pus pe treabă. A început cu kitul de caroserie: mai lat, mai agresiv dar în acelaşi timp elegant şi discret. A trecut apoi la jantele de 18 inci SSR SP3, realizate şi vopsite la comandă, care au primit un unghi de cădere din cauza căruia maşina practic stă cu „burta” pe asfalt. În ceea ce priveşte suspensia, Elvis a optat pentru un sistem pneumatic de la Accuair.
Pentru a putea face o comparaţie, vă propunem alte două modele japoneze prezentate în trecut: Toyota Camry şi Lexus GS350.
CARE VI SE PARE CEA MAI REUŞITĂ?