Oameni şi maşini: Acura NSX cu jante placate cu aur
Acura NSX (sau Honda NSX pentru europeni), căci despre această maşină discutăm, a cunoscut gustul asfaltului între anii 1990 şi 2005. Propulsată de un motor V6 din aluminiu, sportiva beneficia de tehnologii precum sincronizarea variabilă a valvelor VTEC (Variable Valve Timing and Lift Electronic Control).
Cu mult timp înainte de prezentarea conceptelor Acura NSX Concept şi Acura NSX Concept II, sportiva japonezilor era prima maşină produsă în serie cu o caroserie monococă realizată integral din aluminiu. Modelul avea ca ţintă egalarea performanţelor reuşite de Ferrari 328, iar acest lucru l-a contaminat şi pe Michael Mao.
Cei de la Stance Nation au făcut cunoştintă cu el şi cu maşina sa, un model NSX Formula Red din 1992. Efortul şi modificările aduse maşinii de-a lungul timpului se reflectă nu doar în kitul de caroserie Aero ci şi în motorul trecut la regim de steroizi cu ajutorul cu ajutorul a două turbocompresoare Garrett GT2871RS. Şi lista se continuă sub maşină, unde a mai rămas foarte puţin spaţiu datorită suspensiilor sport cu arcuri Swift.
Şi aşa ajungem la jantele unicat, placate cu aur de 24 de karate, de 17 respectiv 18 inci, realizate la comandă de către cei de la Wheelflip. Probabil o decizie controversată, însă trebuie să recunoaştem că maşinii îi stă bine în această combinaţie de roşu şi auriu. Iar ţinând cont că maşina are 20 de ani, am putea spune că încă se ţine destul de bine…nu doar pe şosea.
Pentru a vă face o părere despre maşină, v-am pus la dispoziţie galeria FOTO de mai sus.