Pentru cei ce cred că un Ferrari 458 Spyder nu este de ajuns, tunerul german, Novitec Rosso, a lansat un pachet de tuning ce dă un plus de agresivitate, mărind în acelaşi timp şi performanţele modelului italian.
Roadster-ul din Maranello a fost prezentat anul trecut în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt şi dispune de acelaşi propulsor V8 de 4,5 litri ce produce 562 CP şi 540 Nm ca şi 458 Italia. În ceea ce priveşte design-ul, Ferrari 458 Spyder este considerat de mulţi unul dintre cele mai frumoase modele ale constructorului italian.
Novitec Rosso a pregătit un kit exterior ce se remarcă prin spoilerele cu un design mai agresiv, difuzorul de aer care dă un aer de motorsport şi jantele uriaşe. Ferrari 458 Spyder este încălţat cu jantele NF4 de 21 de inch pe faţă şi 22 inch pe spate. Capota motorului din fibră de carbon întregeşte design-ul agresiv al supercar-ului italian. La înterior modifcările aduse de tunerul german sunt minore. Dintre acestea se evidenţiază numeroasele inserţii de fibră de carbon şi padelele din spatele volanului, mai mari decât cele originale.
Novitec Rosso nu s-a oprit doar la modificările exterioare. 458 Spyder a primit un sistem de evacuare sport din Inconel, ce cântăreşte cu 21 kg mai puţin decât cel original, un colector de admisie realizat din fibră de carbon şi un upgrade al unităţii de comandă a motorului. Toate aceste modificări aduc un plus de 39 CP, aducând puterea totală a motorului la 601 CP. Tunerul german a instalat o suspensie nouă ce coboară garda la sol cu 35 mm dotată cu un sistem hidraulic, acesta fiind de mare folos la trecerea peste denivelări.