Novitec Ferrari F430 Bi-Compressor Evoluzione
Deşi creşterea de putere nu pare semnificativă, aceasta a fost suficientă pentru a schimba radical comportamentul maşinii. Circuitul de ulei pentru cele două compresoare Rotrex este acum separat, aerodinamica părţii inferioare a maşinii a fost îmbunătăţită, iar ECU-ul a fost modificat. Brembo a lucrat într-o strânsă legatura cu Novitec pentru instalarea unui sistem de frânare cât mai eficient, rezultatul traducându-se prin discuri de frâna de 380 mm cu 6 pistonaşe.
Stabilitatea în curbele rapide a fost îmbunătăţită de suspensia special adaptată de Novitec şi de cele două bare antiruliu mai rigide. Jantele negre, în concordanţă cu dungile de pe caroserie, sunt încălţate de pneuri Pirelli P Zero Rosso. Aerodinamica maşinii a fost studiată în tunelul specific de la Institutul pentru Vehicule Motorizate din Stuttgart, maşina beneficiind acum de o forţă de apăsare negativă mai mare.