Vizual, Audi A8 tunat de Hofelle adoptă o „fizionomie”
mult mai agresivă decât modelul de serie, în principal datorită
noului spoiler cu guri de aerisire personalizate, high
tech, din aluminiu. Agresivitatea este sporită de fantele
de aerisire din aripile faţă, deloc neglijabile ca dimensiuni,
precum şi de adoptarea unor praguri relativ discrete.
Spatele lui A8 Hofelle rămâne relativ cuminte,
evidenţiidu-se doar cele două perechi de evacuări sport,
în timp ce difuzorul şi eleronul de pe capota portbagajului sunt de
dimensiuni modeste. Suspensia pneumatică poate fi coborâtă
suplimentar până la 80 mm, ceea ce scoate în evidenţă jantele
PRADO, cu dimensiuni între 20 şi 22 inch. Sistemul de frână
high-performance are etrieri cu 6 pistonaşe, iar, opţional, sunt
oferite discuri ceramice de frână.
Hofelle a intervenit şi la nivelul motorizărilor lui Audi A8.
Motorul pe benzină 4,2 V8 FSI are puterea crescută de la
371 CP la 400 CP, iar demarajul 0-100 km/h este acum de
5,3 secunde (faţă de 5,7 modelul de serie). Motorul diesel
4,2 V8 TDI ajunge la 395 CP şi 880 Nm (modelul de serie:
351 CP şi 800 Nm), demarajul 0-100 km/h scăzând de la 5,5 la 5,2
secunde.