Noile Golf GTI şi Golf R primesc o injecţie cu putere de la RevoZport
Atelierul de tuning RevoZport (nu RevoSport, RevoZport) a pus osul la treabă şi a reuşit să mai stoarcă nişte putere din propulsorul pe benzină de 2,0 litri care stă sub capota noilor Golf GTI şi Golf R.
Arată chiar bine, dacă mă întrebi pe mine
Mai exact, GTI-ul primeşte un sistem de evacuare din titan (care e mai uşor cu 50% decât evacuarea standard), modificări la partea de admisie şi o remapare a softului motorului pentru a scoate încă 60 CP. Astfel, propulsorul de 2,0 litri a ajuns de la 230 CP la peste 290 CP (potrivit site-ului oficial).
Fratele mai puternic, R, a primit un plus de 40 CP prin modificări tehnice similare, ajungând la 340 CP (standard are 300 CP).
Oricât de multe modificări ar avea, un Golf rămâne un Golf
Ambele versiuni sunt garnisite cu jante mai mari, capote din fibră de carbon, praguri laterale şi spoilere redesenate – tot din fibră de carbon.
Tu ce zici: arată bine maşinile modificate de RevoZport?