Nissan GT-R by Cobra
Totuşi, nu suntem la un concurs de kitsch, aşa încât rezultatul este unul serios, deoarece tunerul s-a ocupat în primul rând de bricolarea motorului, pentru care a pregătit două stagii de preparare:
- unul de 550 CP şi 680 Nm, valori datorate creşterii presiunii de supraalimentare cu 0,15 bar şi a modificării gestiunii electronice. Rezultatul: 3,5 secunde pentru 0-100 km/h şi viteză maximă de 320 km/h!
- al doile de 620 CP şi nu mai puţin de 800 Nm
Interiorul a fost personalizat cu tapiţerie din piele şi Alcantara, iar atmosfera este tipică motorsportului: centuri de siguranţă racing (tip harnaşament), scaune ergonomice din carbon şi "cuşcă" de protecţie. La exterior, spoilerul frontal a fost modificat pentru o răcire mai eficientă, iar în spate au fost adoptate un difuzor nou şi un eleron.
Însă cea mai vizibilă rămâne "ornarea" caroseriei negre cu dungi galbene, lipite astfel încât să evidenţieze liniile caroseriei (chiar şi jantele beneficiază de aceste stickere galbene). Doritorii vor putea beneficia de aceste modificări pentru GT-R-ul lor începând din primăvara lui 2009.