Cunoscătorii numelui Cobra probabil se aşteptau să vadă un Nissan GT-R cu un mini-bull-bar cromat sau praguri laterale de asemenea cromate…
Totuşi, nu suntem la un concurs de kitsch, aşa încât rezultatul este unul serios, deoarece tunerul s-a ocupat în primul rând de bricolarea motorului, pentru care a pregătit două stagii de preparare:
Suspensia a fost şi ea modificată, fiind reglabilă, în timp ce etrierele de frână au acum 8 pistonaşe, iar discurile un diametru de 405 mm. Bineînţeles, acest lucru a necesitat montarea unor jante de 21"!
Interiorul a fost personalizat cu tapiţerie din piele şi Alcantara, iar atmosfera este tipică motorsportului: centuri de siguranţă racing (tip harnaşament), scaune ergonomice din carbon şi "cuşcă" de protecţie. La exterior, spoilerul frontal a fost modificat pentru o răcire mai eficientă, iar în spate au fost adoptate un difuzor nou şi un eleron.
Însă cea mai vizibilă rămâne "ornarea" caroseriei negre cu dungi galbene, lipite astfel încât să evidenţieze liniile caroseriei (chiar şi jantele beneficiază de aceste stickere galbene). Doritorii vor putea beneficia de aceste modificări pentru GT-R-ul lor începând din primăvara lui 2009.