MW Design tunează BMW Z4: Slingshot
fioros BMW M3 Darth Maul, acum se pare că
oamenii s-au mai cuminţit cu acest BMW Z4
Slingshot. Sau, mai bine spus, propun o creaţie mai
cizelată, mai pentru amatorii de stil şi eleganţă.
BMW Z4 Slingshot are ca punct de inspiraţie
golful, deşi nu prea te face să te gândeşti la crose şi
mingiuţe albe de golf. Tunerul face, însă, o paralelă mai
metaforică, golful fiind considerat un sport care necesită
abilităţi şi tehnică, dar şi echipamente de performanţă şi care
utilizează materiale scumpe şi tehnologii sofisticate. Cine nu
crede, să-l întrebe pe Tiger Woods cât îl costă crosele.
specialiştilor adevăraţi de crosele de golf „Slingshot” create de
Nike. În primul rând, maşina are unele detalii vopsite în
aceeaşi nuanţă de verde-lămâie ca aceste crose. Ceea ce se
potriveşte foarte bine cu vopseaua caroseriei, un gradient de la
negru la gri metalic, care face maşina să strălucească, dar nu de o
manieră kitsch.
Jantele Modulare au nu mai puţin de 20″, fiind comandate
special pentru Z4 Slingshot. Sunt finisate, de asemenea,
în negru polişat, iar spiţele subţiri lasă la vedere discurile mari
de frână (deocamdată de serie). Pneurile sunt de origine Toyo,
având dimensiuni de 245/30 R 20 în faţă, respectiv 285/25 R 20 în
spate. Suspensia provine de la H&R, iar arcurile sunt furnizate
de Eibach.
deoarece MW Design nu s-a limitat doar la modificări estetice.
Motorul ajunge acum la o putere de 400 CP (faţă de 340 CP
în cazul unui model de serie Z4
sDrive35is), graţie remapării
unităţii electronice centrale, dar şi adaptării unui nou sistem de
admisie racing sau înlocuirii evacuării cu un sistem nou, „Black
Series”, de la Eisenmann, cu patru ieşiri.
Aerodinamic, Z4 Slinghsot mai primeşte un splitter
frontal AC Schnitzer, realizat din fibră de carbon, iar
specialistul japonez 3D Design a furnizat difuzorul şi eleronul din
spate, de asemenea realizate din fibră de carbon.