Modificări subtile, impact mai puternic pentru BMW i8

Autor: Andrei Ştirbu 18 dec. 2014 Tuning auto

BMW i8, maşina peste care de fiecare dată când dai, ajungi să te minunezi de cât de SF arată – exact cum o făceau, probabil, şi fanii BMW (şi nu numai ei) în 1972. Istoria BMW se repetă, de data aceasta în cel mai frumos mod posibil. 

BMW i8, maşina care schimbă fundamental segmentul premium

Singura problemă – credem noi, cel puţin – pentru un proprietar este că, în ceea ce priveşte variantele de personalizare a exteriorului, lista este destul de scurtă. Desigur, orice combinaţie ai alege de acolo va fi una de succes, pentru că BMW i8 nu poate să arate urât (şi sperăm că nu se va găsi niciun tuner care să se încăpăţâneze să demonstreze contrariul). Însă se poate să arate mai bine…?

Răspunsul la această întrebare este „da”, iar exemplul elocvent este pe toată pagina asta. O vopseşti în negru mat, îi pui jante pe 22 de inci (varianta standard are „doar” de 20) de la HRE eventual, colorate în Frozen Blue sau într-o nuanţă care să contrasteze cu negrul mat; dar, lista de nuanţe este aproape infinit de mare aici.

Cât despre ce se ascunde sub capotă, poţi să laşi aşa cum e, căci coupéul tău hibrid de peste 130.000 de euro se descurcă cu ce are: 362 de cai-putere în total, 0-100 km/h în 4,4 secunde, 250 km/h şi – dacă ţii neapărat – consum de diesel. 


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide