Maybach a fost considerat întotdeauna derivatul mai elitist, dar nu foarte apreciat, al Clasei S, perla Mercedes. Formele şi alura asemănătoare au fost mărturii grăitoare ale rudeniei dintre cele două reprezentate ale luxului pe patru roţi. Acum, involuntar sau voit, tunerul german ART preia anumite motive regăsite pe somptuoasa limuzină în procesul de tuning realizat la Mercedes Class S. Combinaţia de culori şi fastul detaliilor pot face însă subiectul unei dezbateri privind bunul gust automobilistic.
Kitul este format din spoiler frontal, praguri, spoiler posterior străpuns de patru evacuări cromate şi încorporând difuzorul, plus un eleron discret. Efectul nu ar fi desăvârşit fără coborârea gărzii cu 35 mm şi încălţarea cu jante de 20 de inchi din aliaj. Blocurile optice folosesc tehnologia cu Xenon, iar proiectoarele sunt adaptive.
Sub haina poleită, tunerul a umblat la electronică şi a inlocuit filtrele reuşind să urce puterea propulsorului de 5.4 litri la 403 CP. Evacuarea, dincolo de rolul pur mecanic, interpretează exact partitura dorită de cel aflat la volan prin existenţa unui amortizor ce atenuează sau amplifică excesele fonice.
Interiorul este asortat cu exteriorul prin aceeaşi discutabilă alegere a culorilor şi combină stilul sport, prin existenţa unui volan cu padele, cu cel elegant, reprezentat de perdelele glisante pentru locurile din spate.
Preţul, deşi nu a fost comunicat, anticipăm că va fi destul de piperat, dar totuşi va reprezenta o alternativă mai ieftină la propria limuzină Maybach.