Aşa cum ne-am obişnuit, pozele pe care
le vedeţi sunt doar modificări pe calculator ale unui Mercedes Benz SLS de serie, însă sunt
suficiente pentru a identifica schimbările pe care Kicherer le va
implementa: o grilă mai mare, spoiler nou, un difuzor spate mai bun
şi evacuare cu patru ţevi.
Jantele uşoare sunt de 20 de inch şi se încadrează perfect în
noul design. Indicativul CP vine de la „Carrera
Panamericana”, un eveniment ce va avea loc în Mexic şi este similar
celor din Mille Miglia şi Targa Florio din Italia. Cursa originală
a avut loc pe coasta Mexicului din 1950 până în 1955 şi a fost
considerată cea mai periculoasă cursă din lume.
În 1952, echipajul
dintr-un Mercedes 300 SL a fost lovit un vultur ce zbura la mică
altitudine, inginerii germani construind apoi un parbriz ranforsat,
pentru a se evita asemenea episoade. Maşina a câştigat în
final cursa.