Programul de tuning pentru SLK aduce modificări pentru toate
componentele aerodinamice ale maşinii. În partea din faţă este
disponibilă o prelungire de spoiler, pentru spate un spoiler
modificat care acum este echipat cu difuzor de aer şi un nou sistem
de evacuare cu sunet sport şi patru ieşiri finale. Pe capacul
portbagajului se poate monta un mic eleron.
O maşină tunată nu arată bine dacă nu este aşezată cât mai
aproape de sol. Există disponibile arcuri sport care coboară garda
la sol cu trei centimetri. Există mai multe modele de jante
disponibile iar dimensiunile lor variază între 17 şi 20 de inch
diametru.
La interior sunt disponibile diverse accesorii – pedalier din
aluminiu, manşon schimbător de viteze sau tapiţerie din piele
foarte fină Mastik sau Alcantara. Pentru cei care chiar vor ceva
mai multă sportivitate se pot comanda modulele de control
electronic al motorului modificate de Brabus – ECO PowerXtra CGI.
Ele pot fi montate în orice service autorizat Mercedes-Benz în mai
puţin de o oră datorită sistemului de conectare de tip
plug-and-play. Plug-and-power mai bine spus deoarece un SLK 200
BlueEFFICIENCY poate oferi după intervenţia lui Brabus 209 CP şi
280 Nm, o creştere de 26 CP şi 30 Nm.
Versiunea 250 poate produce un maxim de230 CP şi dacă se mai
modifică şi intercooler-ul şi sistemul de evacuare puterea poate
creşte la 240 CP şi cuplul la 370 Nm. Acceleraţia 0-100 km/h este
astfel îmbunătăţită la 6,2 secunde şi viteza maximă la o nouă
valoare maximă de 248 km/h.