Lumma CLR 500 RS2 bazat pe BMW Seria 5
Încă de la finalul anului trecut, cei de la Lumma Design anunţau
că pregătesc un kit serios pentru modificarea noului
BMW Seria 5. Însă atunci am avut parte doar de
nişte randări cu modificări virtuale
ale maşinii.
Acum, însă, kitul este gata, ba chiar a putut fi
vizionat în premieră la Salonul Auto Moscova 2010 –
evident, din moment ce este creaţia unui parteneriat între ruşii de
la TopCar şi germanii de la Lumma Desgin.
După cum se poate observa din imagini, BMW Seria 5 are
un look schimbat foarte mult, devenind o maşină mult mai
agresivă. Spoilerul frontal este total modificat, având prize de
aer majorate, iar în partea inferioară lumini de poziţie de tip
LED. Capota este înlocuită cu una custom-made, din fibră de carbon
şi care beneficiază de două prize de aerisire.
Impresia de forţă este accentuată de pasajele mai late
ale roţilor, dar şi de pragurile care integrează prize
pentru circularea aerului. Jantele sunt de tipul Lumma R19, fiind
finisate în negru-satin, iar pe aripi, în faţa portierelor, au fost
integrate mici fante în stilul M3.
Spatele completează un look deosebit de agresiv, nota de
„bandit” fiind accentuată de stopurile fumurii. Spoilerul este, şi
în acest caz, realizat din fibră de carbon, integrând un
difuzor bine evidenţiat de cele două perechi de evacuări
cromate. De remarcat eleronul din fibră de carbon de pe
capota portbagajului, cu un design foarte reuşit.
Detalii despre modificările tehnice nu avem, deocamdată, singura
informaţie ţinând de puterea motorului twin-turbo de 3,0
litri, de pe 535i, care a crescut de la 306 CP la 380 CP,
adică aproape de ceea ce oferă V8-ul de pe versiunea de top BMW
550i.
Nici interiorul nu a scăpat neatins, fiind garnisit, de
asemenea, cu inserţii din fibră de carbon, în timp ce
tapiţeria neagră este „asezonată” cu o cusătură galbenă,
contrastul fiind de natură să-i confere habitaclului o ambianţă
foarte rece.
Primul exemplar Lumma CLR 500 RS2 are un preţ pe măsură:
peste 130.000 euro. Pentru fanaticii lui Seria 5, probabil
merită să dai aproape dublu faţă de un BMW M3…