Viitorul lui Hummer este incert, însă imaginea sa rămâne indestructibilă. Şi hulită de prietenii naturii…
Celor de la Geiger nu le pasă, însă, decât de putere şi forţă, astfel încât mezinul familiei Hummer a fost dopat, la propriu, cu un compresor mecanic. Motorului V8 de 5,3 litri i-a fost astfel crescută puterea de la 300 la 423 CP, ceea ce îl face pe Hummer H3 capabil de un demaraj 0-100 kim/h în doar 7 secunde. Sistemul de frânare beneficiază de discuri de 380 mm diametru şi etriere cu şase pistonaşe, în timp ce jantele de 22 inch sunt încălţate cu pneuri Continental de 305/40 R 22.
Interiorul este personalizat cu ajutorul ornamentelor din fibră de carbon, încercând să atenueze impresia de "cheap" a plasticelor americane. Pentru împătimiţii curselor auto de altădată, exteriorul va fi o dedicaţie surprinzătoare: maşina este vopsită în alb şi adoptă dungile centrale roşii-albastre, specifice Martini. Adică acelaşi "outfit" făcut celebru de Lancia Delta sau Porsche 911 în anii ’80.