Noul
Volkswagen Touareg este un SUV sobru,
dar şi destul de dinamic. Nu suficient pentru majoritatea
tunerilor, după cum este şi cazul lui Hofelle Design, care a
conceput un program amplu de personalizare a exteriorului maşinii,
dar a intervenit şi asupra mecanicii.
Pachetul Royal GT 470 de pe Volkswagen Touareg schimbă
destul de mult aspectul maşinii. Tunerul german a
modificat destul de mult pachetul de uzină R-Line, partea
inferioară a spoilerului având alte proiectoare de ceaţă, iar grila
frontală renunţă la cele două baghete cromate şi la sigla
Volkswagen, acestea fiind înlocuite de logo-ul Hofelle şi de două
benzi în culoarea caroseriei. Mai adăugăm umflătura de pe capotă şi
Touareg începe să arate mai nervos.
Partea laterală este dominată atât de un set de jante
speciale, de până la 22 inch, dar şi de praguri şi bosaje
mai proeminente. Atât în faţă, cât şi în spate, arcele roţilor
includ şi fante de aerisire / evacuare a aerului, per total maşina
fiind mai lată cu câţiva centimetri. Garda la sol poate fi coborâtă
cu 40 mm, graţie unui modul special pentru suspensia
pneumatică.
Spatele este dominat de cele două perechi de evacuări
ovale întrepătrunse, în timp ce difuzorul negru nu e aşa
de proeminent cum ne-am aştepta. Pe hayon regăsim un mic eleron,
iar sigla Volkswagen a fost înlocuită, şi în acest caz, cu una
Hofelle, la baza lunetei.
Interiorul a fost garnisit cu o combinaţie de piele alb
cu negru, majoritatea detaliilor fiind dotate cu ornamente
din aluminiu. Consola centrală este dominată de un imens ecran
tactil, pentru instalaţia de navigaţie şi multimedia, iar în
dreptul pasagerului regăsim logo-ul „Hofelle”.
Din punct de vedere tehnic, Hofelle a intervenit asupra
motorului 3.0 V6 TDI, a cărui putere creşte de la 240 CP la 275
CP, în timp ce cuplul motor maxim ajunge de la 500 Nm la
580 Nm. Prin urmare, demarajul 0-100 km/h se realizează acum în 6,9
secunde (mai bine cu o secundă faţă de versiunea normală), iar
viteza maximă se cifrează la 229 km/h.