Gemballa Mirage GT
Ultima reinterpretate este una îndrăzneaţă, presupunând amestecul cromatic alb perlat cu auriu. Iniţial am putea cataloga paleta de culori uşor kitchoasă, dar rezultatul finit nu are nimic ţipător sau strident, germanii reuşind o îmbinare cromatică foarte "naturală". La exterior, îţi sar în ochi imediat gurile de aerisire suplimentare, încastrate în noul spoiler frontal. Acesta din urmă este prelungit în jurul masinii, prin “fustele” laterale, dar şi prin noul difuzor, menit să genereze şi mai multă apăsare pe puntea spate. Tot în spate a apărut şi un eleron de mari dimensiuni, în care este încorporată o frână aerodinamică similară celei de pe Bugatti Veyron.
I
Dacă vorbim de preformanţă, Gemballa a lucrat la managementul electronic al acestui propulsor, crescând puterea maximă cu aproximativ 40 CP, până la 650 CP. Cum creşterea puterii nu vine niciodată singură, 20 Nm întregesc imaginea de ansamblu şi explică de ce s-a redus acceleraţia 0-100 km/h cu 0,1 secunde, coborând la 3,7!. Viteza maximă este de 335 km/h. Pentru ca eforturile inginerilor să fie de “răsunet”, evacuarea standard a fost înlocuită cu una din oţel inoxidabil. Performanţele atinse pot fi insă înşelătoare, după cum chiar Prinţul Germaniei poate depune mărturie.