La baza "lanţului trofic" regăsim versiunile H302 (390 CP) şi H302SC (580 CP), ambele motorizate de un V8 de 4,9 litri – în termeni americani, 302 cubic inch. Practic, vorbim de o creaţie proprie Saleen, motorul fiind o evoluţie a celor utilizate în curse.
Varianta de 580 CP se bazează pe serviciile unui dublu compresor mecanic cu intercooler, patentat de Saleen, iar transmisia este una manuală cu şase trepte, ceea ce garantează senzaţii tari. Jantele de 19" ascund discuri de frână imense, de 14", precum şi etriere cu şase pistonaşe. Pentru ca puterea brută să nu dăuneze comportamentului maşinii, au fost adoptate sistemele ABS şi de control al stabilităţii, se serie pe H302SC.
Dacă 302 provine de la capacitatea cilindrică, iar SC de la compresor (SuperCharged), "H" provine de la "Heritage", cum au denumit cei de la Saleen această linie de modele. Personalizarea la nivel estetic este destul de discretă, însă rădăcinile estetice provin clar de la renumitul Boss 302 Mustang, o vedetă a anilor ’60. Preţurile, precum şi numărul de unităţi care va fi fabricat, sunt destul de exclusiviste: 57.000 USD pentru fiecare din cele 500 de exemplare H302 şi 75.000 USD pentru varianta H302SC, care va fi produsă în doar 200 de exemplare.