Dacă ai avea un BMW Seria 7 cu V12, l-ai modifica?
În era downsizingului, în care motoarele scapă de cilindri şi-şi însuşesc una sau mai multe sisteme de supraalimentare, un V12 devine o prezenţă din ce în ce mai rară.
Cu tot respectul, cei de la G-Power s-au gândit că un V12 supraalimentat, cu 612 CP şi 874 Nm este mai bun decât un V12 standard, cu 547 CP şi 756 Nm. Diferenţa de putere a fost rezultatul implantării modulului Bi-Tronik 5 V1, de la G-Power.
O altă consecinţă a modificărilor este timpul pentru sprintul 0-100 km/h, care a scăzut acum la 4,3 secunde. Viteza a rămas, cel mai probabil, limitată la 250 km/h.
Ignorând costurile de utilizare a unui V12 (adică eliminând răspunsul „L-aş vinde”), tu ce ai face dacă ai avea un rarisim V12 în mâini? L-ai modifica sau l-ai lăsa stock?