Cineva vrea să pună un motor TDI într-un Bentley Continental GT. O fi bine, o fi rău?
Bentley Continental GT e o maşină mare, luxoasă, confortabilă, foarte rapidă şi destul de însetată după benzină – cel puţin în varianta cu motor W12 de 6,0 litri. Cu alte cuvinte, înţelegem de ce ar vrea cineva să folosească un astfel de model în fiecare zi, chiar dacă bugetul pentru benzină ar trebui să fie unul extrem de generos.
De altfel, chiar am găsit pe cineva care a reuşit să adune în jur de 200.000 km la bordul GT-ului său, doar că a ajuns să fie cam nemulţumit de nevoia de a realimenta zilnic sau chiar de două ori pe zi. Aşa că le-a cerut celor de la Dutch Build să înlocuiască uriaşul W12 de 6,0 litri cu un propulsor diesel V6 de 3,0 litri preluat dintr-un Volkswage Phaeton.
Lucrările au început deja, iar acesta este donatorul
Întreaga operaţiune este monumentală şi implică o listă extrem de lungă de modificări, printre care schimbarea transmisiei, a modulului ABS, a sistemului de frânare şi a alternatorului (şi doar aceasta din urmă a durat o săptămână).
După terminarea muncii de înlocuire a motorului (care va primi un plus de putere, apropo), se va trece la retapiţarea interiorului după dorinţele clientului. În cele din urmă, ar trebui să iasă un fel de copil nedorit de părinţi (Volkswagen şi Bentley) care îşi va duce traiul bine-mersi pe drumurile din Luxemburg şi din împrejurimile statului liliputan.