Cel mai nebun B3 din istorie: BMW Alpina B3 GT3
Cel mai nou model Alpina bazat pe Seria 3 este acest GT3 o evoluţie a deja existentului B3. Folosind motorizarea de pe B3 S, celebrul şase în linie bi-turbo, dar cu evacuare complet modificată, B3 GT3 are acum cu 8 CP mai mult decât modelul standard, puterea maximă ajungând la o valoare maximă de 408 CP. Cuplul motor maxim are acum 540 Nm. Ca o altă noutate, evacuarea finală cu patru ţevi cromate cu diametrul de 115 mm este din titan şi a fost pusă la dispoziţie de Akrapovic. Noile valori de putere îi permit excentricului B3 să accelereze de la 0 la 100 km/h în doar 4.6 secunde.
Pentru că este foarte probabil ca această maşină să fie utilizată de propietari şi pe diverse circuite, se pot comanda direct din fabrica Alpina, anvelope racing speciale Michelin Pilot Sport Cup+. Altfel, jantele Alpina GT3 CLASSIC de 19 inch pot fi încălţate cu anvelope Michelin Pilot Sport 2. Desigur, GT3 vine echipat standard cu o suspensie de competiţii, reglabilă manual.
Desenul noilor elemente de caroserie este mai agresiv ca niciodată pentru un model Alpina. Priviţi aplicaţiile de pe spoilerul faţă, eleronul uriaş din carbon sau difuzorul de aer. La interior, scaunele foarte confortabile îmbrăcate în piele au fost înlocuite de scaune Recaro, tapiţerie din piele şi Alcantara.B3 GT3 va fi disponibil în doar 99 de unităţi când va deveni disponibil în primăvara anului viitor. Preţul său în Germania va începe de la 90.000 de euro iar clienţii vor putea opta pentru accesorii de interior verzi-Alpina şi o caroserie acoperită de autocolant în culorile de competiţie GT3.
Cel mai nou model Alpina bazat pe Seria 3 este acest GT3 o evoluţie a deja existentului B3. Folosind motorizarea de pe B3 S, celebrul şase în linie bi-turbo, dar cu evacuare complet modificată, B3 GT3 are acum cu 8 CP mai mult decât modelul standard, puterea maximă ajungând la o valoare maximă de 408 CP. Cuplul motor maxim are acum 540 Nm. Ca o altă noutate, evacuarea finală cu patru ţevi cromate cu diametrul de 115 mm este din titan şi a fost pusă la dispoziţie de Akrapovic. Noile valori de putere îi permit excentricului B3 să accelereze de la 0 la 100 km/h în doar 4.6 secunde.
Pentru că este foarte probabil ca această maşină să fie utilizată de propietari şi pe diverse circuite, se pot comanda direct din fabrica Alpina, anvelope racing speciale Michelin Pilot Sport Cup+. Altfel, jantele Alpina GT3 CLASSIC de 19 inch pot fi încălţate cu anvelope Michelin Pilot Sport 2. Desigur, GT3 vine echipat standard cu o suspensie de competiţii, reglabilă manual. Desenul noilor elemente de caroserie este mai agresiv ca niciodată pentru un model Alpina. Priviţi aplicaţiile de pe spoilerul faţă, eleronul uriaş din carbon sau difuzorul de aer. La interior, scaunele foarte confortabile îmbrăcate în piele au fost înlocuite de scaune Recaro, tapiţerie din piele şi Alcantara.
B3 GT3 va fi disponibil în doar 99 de unităţi când va deveni disponibil în primăvara anului viitor. Preţul său în Germania va începe de la 90.000 de euro iar clienţii vor putea opta pentru accesorii de interior verzi-Alpina şi o caroserie acoperită de autocolant în culorile de competiţie GT3.