Carlsson CK35 – Mercedes C-Class
Noul C-Class părea să readucă berlinele Mercedes pe făgaşul clasicismului şi al barocului care a contribuit, cu decenii în urmă, la sporirea notorietăţii mărcii germane. Însă în secolul XXI sunt mulţi care nu privesc în trecut, printre care şi Carlsson.
Tunerul german a transformat destul de mult berlina medie nemţească, noul CK35 având o alură foarte reuşită de bad boy. Kit-ul aerodinamic special conceput pentru acest model mizează pe bun gust şi nu pe extravaganţă, reuşind să sublinieze latura dinamică. Probabil elementele care sar în ochi imediat sunt cele patru jante din aliaj, din seria specială Carlsson 1/11 Brilliant Edition, cu un contrast vizual foarte atrăgător. Având dimensiunea de 19", acestea sunt încălţate cu pneuri performante Dunlop SP Sport Maxx, foarte late (225/35 pe faţă şi 255/30 pe spate). Interiorul nu putea fi trecut cu vederea, aşa încât C-Class ar putea fi uşor confundat cu un mic S-Class, datorită volanului din piele şi lemn sau a scaunelor sport, acoperite cu Alcantara.
Caroseria este mai coborâtă, datorită arcurilor racing, iar aerodinamica a fost atent studiată. Spoilerele faţă şi spate au fost redesenate, ultimul având şi rol de difuzor, împreună cu eleronul discret stabilizând maşina la viteze mari. Iar CK35 este capabil să atingă viteze de ordinul a 270 km/h, datorită celor aproape 300 CP, proveniţi dintr-un motor cu experienţă în cursele de anduranţă. Deşi Mercedes utilizează cu succes compresorul mecanic pe unele din motoarele sale cu benzină, Carlsson a preferat ca acest V6 de 3,5 litri să "respire" liber, fiind aspirat. Ceea ce nu i-a împiedicat pe tehnicieni să obţină din acesta 295 CP şi un cuplu respectabil, de 380 Nm, elegantul automobil ajungând până la 100 km/h în doar 6 secunde.