Brabus intră în clubul superlimuzinelor cu Rocket 900
La standul de la Geneva, de anul acesta, Brabus a expus, pe lângă intimidantul 850 6.0 Biturbo Coupé, şi Rocket 900, un proiect ale cărui baze sunt reprezentate de Mercedes-Benz S65 AMG. Nu cred că are rost să-ţi mai pui acum întrebarea „de ce ai avea nevoie de ceva mai performant decât un S65 AMG?”, aşa că trecem direct la cifre.
Motorul V12 twin-turbo a crescut de la 6,0 la 6,3 litri, în timp ce puterea a sărit la 900 de cai-putere (şi 1.200 de Newtoni-metru, cuplul motor fiind limitat electronic pentru a asigura fiabilitatea), de transferul puterii către puntea spate ocupându-se cutia automată cu şapte trepte – şi ea, la rândul ei, optimizată pentru a face faţă dopajului.
În termeni de performanţă, Brabus Rocket 900 atinge suta de kilometri pe oră, cu start de pe loc, în doar 3,7 secunde, pragul de 200 km/h fiind atins după 9,1 secunde. Şi viteza maximă a crescut considerabil, ajungând acum la 350 km/h. Din clubul superlimuzinelor mai face parte, deocamdată, MTM Audi S8 Talladega S.
Desigur, toţi aceşti muşchi sunt arătaţi la exterior printr-un kit aerodinamic, garnisit cu fibră de carbon, şi printr-un set de jante Brabus Monoblock de 21 şi 22 de inci diametru, care ascund discuri de frână ceramice. Brabus Rocket 900 dispune şi de o suspensie pneumatică ce poate coborî maşina cu până la 15 mm.