Rezultatul este un BMW Z4 extrem de brutal, care se laudă cu nu mai puţin de 550 CP. Gunther Manhart are o experienţă de 25 de ani în motoarele BMW, aşa încât acum a acceptat provoarea de a muta motorul V10 de pe BMW M5 sub capota primei generaţii BMW Z4.
Este de la sine înţeles că acest transplant a adus cu sine o serie de modificări structurale. Până la urmă, problemele au fost surmontate, iar motorul beneficiază acum de modificarea unităţii centrale, în timp ce cataliizatorul a fost înlocuit cu unul racing. Totodată, a fost eliminată limitarea electronică la 250 km/h a vitezei maxime.
Nu lipsesc cutia de viteze cu 6 trepte şi diferenţialul de pe BMW M5, în timp ce pentru evacuare s-a apelat la un produs de origine AC Schnitzer. Suspensia are arcuri şi amortizoare Bilstein B16, iar puterea este pusă la sol prin intermediul unor pneuri de 235/35 ZR 19 pe faţă, respectiv 285/30 ZR 19 pe spate, care încalţă jante BBS Challenge, vopsite în negru.
Având o masă de 1.450 kg, raportul masă/putere atinge o valoare de numai 2,6 kg/CP. Aşa încât nu e de mirare că demarajul 0-100 km/h se realizează în 3,9 secunde. Despre senzaţii nu s-a comunicat nimic, dar ne putem da seama că fac parte din registrul hardcore. Probabil la fel ca preţul…