BMW X1 tunat de AC Schnitzer la Geneva 2010
BMW X1, AC Schnitzer
oferă un kit exterior complet, cu un spoiler faţă nou,
unul spate uşor modificat, un eleron decent pentru hayon şi prize
de aer pe capotă, X1 căpătând astfel un aspect ceva mai agresiv.
Suspensiile sport coboară garda la sol, evidenţiind o gamă largă de
jante, cu dimensiuni între 18″ şi 20″.
În interior, tunerul oferă câteva lucruri inedite: inserţii cu
look de fibră de carbon, măciulie schimbător iluminată sau
din aluminiu (cu sau fără display digital), finisări din
aluminiu pentru controllerul sistemului i-Drive, mânerul frânei de
mână şi pedalier sau covoraşe din velur.
putere vor beneficia de acest lucru pentru motoarele diesel.
Astfel, X1 xDrive23d va avea puterea crescută de la 204 la
240 CP, urmând a fi, momentan, cel mai puternic X1 diesel.
Motorul diesel de 143 CP (de pe xDrive18d) ajunge la 171 CP, iar
cel de 177 CP (de pe xDrive 20d) ajunge la 210 CP. Motorul pe
benzină de pe xDrive28i primeşte doar un nou sistem de evacuare,
care mai adaugă câţiva căluţi celor 258 CP de serie.
Toate detaliile pahcetului AC Schnitzer pentru BMW X1, cu ocazia Salonului Auto
Geneva 2010.