Arden Range Rover AR7 Highlander
Pentru a delimita aspectul puternic şi matur, bosajele roţilor sunt mai proeminente, asortându-se cu pragurile şi barele de protecţie generoase. Deşi ne-am aştepta la mult crom şi spinnere, roţile nu sunt aşa de ostentative, continuând în nota mai sobră specifică modelului, dar nu se face rabat la dimensiune având diametrul de 22 sau 23 de inchi. Evacuările au, de asemenea, un aspect special, artificiul cu inserţia mediană fiind folosit pentru a masca masivitatea lor. Interiorul păstrează nota elegantă, putând fi personalizat cu o gamă extinsă de materiale de la lemn, până la aluminiu şi crom.
De maturitate şi îndemânare va avea nevoie şi cel de la volan, cei 520 de cai, obţinuţi din propulsorul V8 de 4.5 litri supralimentat fiind destul de nărăvaşi încât să propulseze modelul până la 100 km/h în 6,5 secunde. Pentru ca mastodontul să nu se transforme însă într-un morman de fiare, sistemul de frânare este formată din discuri perforate, etrieri cu şase pistonaşe pe faţă, repspectiv patru pe spate.