Aerodinamică à la GT-R Liberty
Despre Liberty Walk am mai pomenit pe site, atunci când ţi-am arătat acel Ferrari mai albastru decât un smurf şi mai plat decât o pisică-de-mare. Şi atunci când atelierul de tuning japonez a preparat un Ferrari F40 ca pentru Tokyo Drift.
Sunt două lucrări pe care nu le vom uita prea curând, însă noi credem că provocarea devine mai mare pe măsură ce maşina este mai predispusă „racolărilor” din partea atelierelor de tuning. De exemplu, să modifici cel-mai-modest-şi-cel-mai-modificat-supecar-din-lume în aşa fel încât să iasă în evidenţă necesită măiestrie. Iar băieţii de la Liberty Walk dau dovadă de ea, atunci când ne pun faţă în faţă cu GT-R-ul lor.
Să-ţi spunem că are un eleron imens sau că i-a fost aplicat şi lui tratamentul de aplatizare este absolut inutil, atâta timp cât ai galeria foto în faţă. Deci te lăsăm pe tine să tragi concluziile.
O singură menţiune, totuşi: kit-ul costă 27.000 $ (nici 20.000 €) şi nu presupune modificări tehnice. Dar având în vedere că motorul V6 twin-turbo de 3,8 litri poate produce şi 600 CP (în echipare Nismo), nici nu poţi spune că elementele de aerodinamică sunt doar de faţadă.
sursa: HYPRPWR PHTGRPHY & GTChannel via GTSpirit