AC Schnitzer BMW Z4 M Coupe

Autor: Andrei Nan 02 aug. 2007 Tuning auto

Tunerul german a adus un plus de putere propulsorului de 3,2 litri cu şase cilindri în linie, puterea maximă fiind acum de 350 CP. Diferenţa de putere faţă de propulsorul de serie poate p[rea neînsemnată, fiind vorba de doar 7 CP în plus.

Totuşi, diferenţele majore, din punct de vedere tehnic, sunt aduse raportului de transmisie al diferenţialului spate, pentru a îmbunătăţi sprintul maşinii. Împreună cu cutia de viteze AC Schnitzer Short Shift, şoferul poate utiliza, fără eforturi prea mari, la maxim performanţele propulsorului. Jantele AC Schnitzer, din aliaj uşor, împreună cu pneurile de 235/30 ZR 20 pe faţă şi 295/25 ZR 20 pe spate, asigură aderenţa necesară bolidului, iar, datorită uriaşelor discuri de frână de 374 mm, distanţa de frânare devine foarte scurtă.

Combinaţia de culori a caroseriei, alb cu orange, scoate în evidenţă kitul de caroserie AC Schnitzer pentru acest proiect. Spoilerul faţă şi prizele de aer laterale aduc aminte de legendarul BMW 507. Agresivitatea este sugerată de linia pragurilor, care se continuă cu spoilerul spate echipat cu difuzor din carbon. Bordul lui AC Schnitzer BMW Z4 M Coupe Profile este acoperit cu carbon de culoare orange, fiind în ton cu caroseria. Evident că aluminiul nu poate lipsi din "meniul" unei maşini sport, astfel că accesoriile din aluminiu încep cu pedalierul sport sau maneta frânei de mână şi se termină cu butonul de comandă pentru sistemul i-Drive.

Performanţele dimanice, mai precis viteza de top, acceleraţia de la 0 la 100 km/h şi preţul acestui kit nu au fost precizate, urmând a fi aflate cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt.


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide