La desenarea kitului estetic, cei de la AC Schnitzer au fost atenţi să nu altereze liniile originale ale modelului BMW, păstrând şi chiar maximizând apăsarea aerodinamică. Modificările se regăsesc la spoilerele faţă şi spate, pragurile laterale şi sistemul de evacuare dublu, atent setat pentru un sunet sportiv sesizabil mai ales în condiţiile unui condus pe măsură. Clienţii vor putea alege între două seturi de jante, 20 de inch argintii cu 5 spiţe sau negre de 19 inch.
În ceea ce priveşte motorizările, kitul AC Schnitzer va fi disponibil cu propulsorul de 3,0 litri bi-turbo benzină, tehnicienii tunerului german lucrând încă la mărirea puterii.
Având în vedere puterea orginală din fabrică, 306 CP, o eventuală creştere a acesteia va pune în mare dificultate posibilii concurenţi. Pentru amatorii de diesel, tunerul oferă o versiune modificată a dieselului de 3.0 litri, ce dezvoltă acum 265 CP, cu 34 CP mai mult decât modelul de bază. O bară antiruliu pentru puntea spate este deja disponibilă, iar o suspensie sport se află în ultimele zile de teste pe circuitul de la Nurburgring.