Superb! Mirific! Absolut! Şi cu peste 400 de cai [30 de poze]
Gata, suntem liniştiţi. Poa’ să-nvie vara. Avem maşină cabrio. Un singur lucru ne lipseşte. Un salariu pe măsura noului E Cabrio. Premiera oficială? La Geneva, în câteva “clipe”. Cum Salonul începe zilelele astea, mărcile nu mai au răndare şi comunică în avans ce au de arătat. Asta ca să şi capteze dinainte multă presă la standurile lor. E un fel de licitaţie acum. Îţi arătăm ce o să lansăm ca să vii la noi. Cine are cele mai interesante premiere, câştigă atenţie. Iar atenţia noastră sigur va fi la standul Mercedes în foarte mare măsură. Pentru că după un cabrio special (Maybach G650 Laundaulet) pe care l-am tot repetat prin articole, urmează un cabrio autentic, tradiţional, imposibil de ratat în istoria Mercedes şi gama nemţilor.
Decapotabila era singura piesa din E-puzzle care mai trebuia pusă pentru această gamă completă E Klasse. Arată un pic mai bine decât ne-am fi dorit şi mult mai bine decât ne-am fi imaginat. Ce ar mai fi de spus despre design? Îi lăsăm pe designeri să comenteze, noi am picat în cap după maşina asta. Foarte important la un cabrio e plafonul, care, pentru o eleganţă de 10+, e din material textil. Poţi să alegi dintre 4 culori pentru plafon – maro, albastru închis, roşu-vişiniu sau negru. Indiferent de culoare, se retrage în portbagaj în 20 de secunde până la viteza de 50 km/h. Portbagajul are 385 de litri, iar cu plafonul înăuntru are 310 litri. Nu e rău deloc pentru un cabrio care nu e de la început o maşină în care să cari cărcucioare.
Pentru că e cu 12.3 cm mai lung, a crescut şi spaţiul pentru pasagerii din spate, cu 10 cm, ceeea ce înseamnă, din experienţa noastră, enorm la cât de mici sunt spaţiile din spate în decapotabile. Premiera germană e că E Klasse cabrio o să aibă şi versiune 4×4, pentru prima oară. Cutiile de viteze sunt G-Tronic-urile cu 9 trepte, iar puterile motoarelor ajung la un pic peste 400 de cai pe varianta E50 AMG, cu motor turbo V6 de 3 litri.