Micul monovolum japonez, care va fi capabil să ofere 7 locuri (suficiente pentru statura a şapte asiatici…), este dezvoltat în colaborare cu Daihatsu şi se numeşte Toyota Passo Sette.
Japonezii consideră această nouă maşină un concurent pentru Honda Freed – însă, dacă în cazul lui Freed vorbim de platformă preluată de la Honda Jazz, nu la fel este cazul cu Toyota Passo Sette, care preia, de fapt, platforma tehnică a lui Daihatsu Sirion. Rămâne de văzut dacă un urmaş al lui Toyota Yaris Verso va mai exista, mai ales pe fondul problemelor Toyota cauzate de criza economică mondială.
Deocamdată, Passo Sette oferă şapte locuri într-un pachet de numai 4,18 metri lungime, ampatamentul fiind de 2,75 metri. Cele trei rânduri de scaune sunt plasate la înălţimi diferite, pentru a le conferi celor din spate o bună vizibilitate. Motorizarea este un patru cilindri de 1,5 litri, despre care nu s-au comunicat alte date.
Toyota Passo Sette, respectiv Daihatsu Boon Luminas, vor debuta oficial la Salonul Auto Tokyo 2009, fiind rezervate, într-o primă fază, doar pieţei japoneze. Interesant, modelul Toyota va fi mai ieftin decât cel propus de Daihatsu, acesta din urmă beneficiind de o echipare mai bogată.