Dacă eliminăm superlativele folosite de oficialii Skoda pentru descrierea noii Octavia Scout, observăm că aceştia nu dezvăluie deocamdată toată fişa tehnică a maşinii. Până ca modelul să se lepede de secrete la debutul de la Salonul Auto de la Geneva 2014, iată ce ştim deocamdată concret.
Am fost la sală, dar nu prea. Mai mult de ochii lumii…
Scout (în traducere, cercetaş) este bazat pe Skoda Octavia Combi, însă se laudă cu o gardă la sol amplificată cu 33 de mm faţă de varianta standard şi un sistem de tracţiune integrală cu cuplaj Haldex.
În materia de aspect, Skoda Octavia Scout se remarcă prin jantele de 17 inci din aliaj – disponibile ca dotare standard – şi elementele decorative de culoare neagră amplasate pe barele de protecţie, pe praguri şi pe marginea aripilor laterale.
Nimic nou sub soare, în afară de volanul cu trei spiţe.
Modelul poate tracta acum o masă maximă de două tone, cu 25% mai mult faţă de predecesorul său. La capitolul motorizare, tot ce este dezvăluit în momentul de faţă se referă la două propulsoare diesel şi unul pe benzină, însă constructorul nu oferă detalii suplimentare.
Vă vom ţine la curent cu noi informaţii, pe măsură ce acestea vor deveni disponibile.