10.02.2009:
UPDATE VIDEO: Creatorul maşinii o prezintă într-un clip video.
12.01.2009:
Reynard este vestit pentru maşinile de competiţie pe care le produce, precum cele de Le Mans, IndyCar şi F3, încă din anii 1970. Însă producătorul are un hobby: să producă din când în când şi versiuni de stradă. Iată ultima lor realizare venită direct din tunelul aerodinamic: Inverter. I se spune aşa pentru că la viteze de peste 160 de km pe oră maşina poate fi condusă cu capul în jos, pentru că greutatea ei este anulată de presiunea aerului de trece peste caroserie.
Nici nu era greu de atins o asemenea performanţă atunci când masa unui asemenea bolid este de doar 400 de kilograme la care se mai adaugă însă şi pilotul. Şasiul din ţevi de oţel poate fi acoperit cu fibră de sticlă sau de carbon şi este capabil de forţe 4G în curbe, echipat cu pneurile dedicate circuitului. Motorizările sunt de proveninenţă din lumea moto, însă Reynard spune că pot fi adaptate şi motoare de maşină cu unele mici modificări la partea din spate.
Cu motorul de Fireblade turat la 14.000 rpm se poate obţine un raport de 360 CP pe tonă, pentru ca în cazul unui propulsor de Hayabusa, acesta să ajungă chiar la 530 CP pe tonă, mai bine decât un Bugatti Veyron. Viteza de top este însă una mică: 241 km/h.