Şi
Renault reînvie trecutul,
relansând o ediţie foarte populară la începutul anilor 90, Renault Clio S.
Acest model se adresează celor care vor doar aparenţe sportive, nu
şi preţul şi performanţele unui RS. Diferenţierea optică de un Clio
normal se realizează prin vinilurile albe, de pe lateral şi plafon,
jantele Polar , prelungirea spoilerului frontal şi montarea spoilerului
posterior de la versiunea
Clio GT.
În interior Clio
S cultivă aceeaşi atmosferă racing, având carouri aplicate
pe bord şi pe spătarele
scaunelor. Tot în aceeaşi
notă sunt şi ceasurile, care la nivel vizual încearcă să
ridice nivelul de adrenalină , chiar dacă acele vor pulsa
în acelaşi ritm cu ale unui Renault Clio normal…
Pentru că sub capotă vor fi doar motoarele cele mai economice
Renault, ca de exemplu propulsorul de 1.2 litri 16v de 75
CP. Tot la capitolul
propulsoare puţin gurmande vom trece şi motorul 1.5 dCI de 86 CP. Versiunea cea mai sportivă va
fi cel 1.2 TCe care oferă 100 CP. Dar cel puţin motorizările au ca plus
autonomia mare şi Clio S vine în plus şi cu un sistem de navigaţie
performant, pentru călătorii cât mai hai-hui.