Renault Clio 20th – ediţie jubiliară
pentru cei peste 10 milioane de fani de până acum ai micului model
francez, nu credeţi? Aţa încât era normal ca departamentul de
marketing Renault să pregătească o ediţie specială, Clio
20th.
Dar ce înseamnă acest lucru? În primul rând, modelele
jubiliare beneficiază de logo-ul „20th”, plasat în mod discret pe
montantul central. De asemenea, este oferită o nunaţă
specială de vopsea „black lake” sau, pentru versiunea Clio Sport, o
vopsea albă bitonală, care îi conferă micului sportiv un look
aparte. Şi cam atât în ce priveşte exteriorul.
În interior, avem parte de o finisare mult mai atentă a
materialelor consolei centrale, vopsită în antracit şi
beneficiind de un pachet foarte bogat de dotări:
climatizare automată, cruise control, sistem audio cu MP3 şi
bluetooth sau sisten de navigaţie TOM TOM.
În concluzie, un Clio 20th ceva cam discret – dar poate că, după
Salonul Auto Geneva 2010, va beneficia de o doză de
extravaganţă mai serioasă. Ca pentru 20 de ani.