În 1965, Porsche lansa modelul Targa (targa = placă, în italiană) a cărui denumire a fost grefată de la Targa Florio, competiţie de curse de anduranţă organizată în zonele muntoase din Sicilia, în vecinătatea oraşului Palermo.
Hmm…e decapotabilă, dar nu prea.
Elementul distinct îl reprezenta bara metalică prin care erau înlocuiţi montanţii centrali, trăsătură pe care Targa o păstreză în continuare, adaptată însă de inginieri la tehnologia modernă.
Aşadar, Targa reprezintă soluţia de mijloc pentru clienţii indecişi între un 911 cabrio şi un 911 coupé. În ceea ce priveşte versiunea Targa 4, clienţii beneficiază de 350 CP oferiţi de motorul boxer de 3,4 l ce poate fi cuplat opţional cu transmisia automată PDK cu dublu ambreiaj şi pachetul Sport Chrono. În această configuraţie, Targa 4 accelerează de la 0 la 100 km/h în 4,6 secunde şi atinge o viteză maximă de 280 km/h.
Hai curaj, vântul n-o să vă strice freza!
Pentru cei mai pretenţioşi, Porsche oferă versiunea Targa 4S, echipată cu un motor boxer de 3,8 l ce oferă 400 CP. Echipată cu transmisia cu dublu ambreiaj PDK şi pachetul Sport Chrono, Targa 4S acoperă plaja 0-100 km/h în 4,2 secunde, sprintul putând continua până la 295 km/h.