Dacă este să vorbim despre grupul PSA, tonul l-a dat Citroen, printr-un C3 XTR destul de interesant pentru amatorii de citadine cu look de SUV, în timp ce 206 nu a avut niciodată pretenţii de căţărător.
Cu 207, situaţia stă altfel. Chiar înainte de lansarea oficială a breakului de clasă mică Peugeot 207 SW, francezii au tatonat terenul la Salonul de la Geneva prin prezentarea unui concept denumit 207 SW Outdoor – concept care, practic, a fost transpus aproape neschimbat pe şosea acum. Caroseria stil break îi conferă lui 207 SW câteva atuuri pentru a fi derivat şi într-o astfel de variantă, care teoretic se pretează şi ieşirilor de pe asfalt.
Principial, dimensiunile au rămas aceleaşi, însă înălţimea lui Outdoor a crescut cu 28 mm, prin mărirea distanţei la sol. Însă nici vorbă de tracţiune integrală sau scuturi serioase pe sub maşină, 207 SW Outdoor fiind doar versiunea break puţin modificată estetic. Astfel, pe partea laterală sunt acum bandouri negre, destul de utile împotriva zgârieturilor provocate de mărăcinii şi scaieţii de pe drumurile de ţară ceva mai neumblate. În rest, aceeaşi modularitate interioară ca la 207 SW, aceleaşi dotări bogate în materie de securitate şi confort, precum şi aceleaşi motorizări pe benzină şi diesel.