Pagani Zonda Revolucion, ultimul model care încheie povestea Zonda

Autor: Oraan Mărculescu 04 mart. 2014 Prezentări

Nu mai puţin de 2,2 milioane de euro cere Horacio Pagani pentru acest ultim exemplar exclusivist Pagani Zonda Revolucion. Adică o sumă la acelaşi nivel cu Veyron Rembrandt, prezentat tot la Salonul Auto Geneva 2014.

Şi e doar una pe pământ…

Maşina este considerată ca fiind cea mai rapidă construită de Pagani, deşi nu este comunicată vreo valoare a vitezei maxime pe care o poate atinge acest bolid.

Pachetul tehnic are ca punct central motorul V12 de origine AMG, care dezvoltă 800 CP şi 730 Nm, în condiţiile în care masa totală a maşinii este de circa 1.070 kg. Da, doar o tonă, ceea ce înseamnă un raport de 1,33 kg/CP.

Pagani nu oferă nici măcar opţional cojones pentru cei care vor să testeze aşa ceva

De altfel, ultimul exemplar Pagani Zonda Revolucion nu e altceva decât o maşină de circuit aprobată pentru circulaţia pe drumurile publice, meniul tehnic fiind conceput, de fapt, pentru curse.

Începând cu structura monococă din fibră de carbon şi titaniu, continuând cu un sistem de control al tracţiunii special conceput de Bosch (are 12 setări diferite!) şi ajungând la discurile de frână cu tehnologie CCMR din Formula 1 sau la sistemul DRS (Drag-Reduction-System) pentru eleronul spate, bijuteria pe patru roţi e o adevărată vitrină tehnologică pentru cei cu mulţi bani.

După Revolucion, ce urmează: Che Guevara?


Urmărește Promotor.ro pe Google News

Citește și...



Comentarii
Inchide