Opel Insignia în standul Opel la Frankfurt 2009
versiunii de top
Opel Insignia OPC a avut loc în mai, cu ocazia Salonului Auto
de la Barcelona 2009, Opel nu putea rata ocazia ca,
la Frankfurt
2009, Insignia OPC să marcheze 10 de existenţă
a departamentului sport Opel Performance Cars.
Prezentă în standul Opel atât în versiunea sedan, cât şi în cea
break Sports Tourer, Insignia OPC demonstrează încă o dată
pretenţiile în creştere ale Opel. Insignia OPC beneficiază
de un motor V6 Turbo, de 2,8 litri şi nu mai puţin de 325 CP şi 435
Nm, performanţele maşinii fiind de înalt nivel: 0-100 km/h
în 6 secunde (6,3 secunde pentru varianta Sports Tourer) şi o
viteză maximă de 250 km/h, limitată electronic.
Puterea este transmisă la toate cele patru roţi, prin
intermediul unui sistem de tracţiune integrală controlată
electronic Adaptive4x4, maşina fiind dotată şi cu un
diferenţial cu alunecare limitată eLSD, de
asemenea controlat electronic. Suspensia cu ajustare
continuă a amortizării, FlexRide, este oferită standard pe
acest model de top, asigurând maşinii manevrabilitate şi agilitate,
împreună cu un confort foarte bun, chiar dacă garda la sol este
coborâtă cu 10 mm faţă de Insignia normală.
este de origine Brembo, având discuri frontale cu
diamentrul de 355 mm, iar jantele sunt 19″, opţional putând
fi comandate unele de 20″, încălţate cu pneuri late, de
255/35 R 20. Estetic, Insignia OPC se distinge de restul gamei prin
spoilerul faţă modificat, având grile verticale cromate de admisie,
dar şi fante laterale, iar în spate se fac remarcate cele două
evacuări cromate, de formă trapezoidală.
Interiorul maşinii este de înalt nivel, cu un
volan sport redesenat, pedalier perforat din aluminiu şi scaune
sport ergonomice de origine Recaro, cu reglaj electric. Tapiţeria
din piele este omniprezentă, la fel ca şi logo-urile OPC,
subliniate cu albastru.
Prin Opel Insignia OPC, germanii intră pe un teritoriu
rarefiat, al berlinelor medii performante, intrând în
concurenţă cu Audi S4 (V6, 333 CP), BMW 335i (6 în linie, 306 CP),
Infiniti G37 (V6, 320 CP), Mercedes C350 CGI (V6, 292 CP) sau
Volkswagen Passat R36 (V6, 299 CP).
La finalul lunii
septembrie, promotor.ro va fi prezent pe Hungaroring, la Budapesta,
pentru a testa cele două versiuni ale lui Opel Insignia, ecoFLEX şi
OPC.
NU RATA TESTUL CU OPEL INSIGNIA OPC
PE HUNGARORING!
VEZI AICI
TOATE PREMIERELE OPEL LA FRANKFURT
2009
Opel Insignia exista, până acum, o versiune
Insignia ecoFLEX, care beneficia de
motorizarea 2,0 CDTi de 160 CP, capabilă de un consum
mediu de 5,2 litri/100 km şi de emisii CO2 de 136 g/km
(faţă de 5,8 litri/100 km, respectiv 154 g/km pentru versiunea
normală 2,0 CDTi).
La Frankfurt 2009,
Opel a prezentat în premieră mondială o nouă variantă
Insignia ecoFLEX, care beneficiază de acelaşi motor, însă
dezvoltă o putere mai mică, de 130 CP. Acest model
păstrează bunele caracteristici de consum ale versiunii mai
puternice, însă este oferită cu un preţ mai
mic.
În acelaşi timp, performanţele se situează la un bun
nivel, acceleraţia 0-100 km/h fiind realizată în 11,1
secunde (cu 1,6 secunde mai mult decât versiunea de 160 CP), iar
viteza maximă fiind de 207 km/h (faţă de 221 km/h în cazul
versiunii de 160 CP).
împreună cu valoarea sub 140 g/km a emisiilor CO2 şi cu
faptul că respectă normele de poluare Euro 5, reprezintă şi
un avantaj fiscal pe multe pieţe auto europene,
ceea ce recomandă această nouă versiune Insignia ecoFLEX drept o
alegere excelentă pentru clienţii de flote, dar şi pentru cei care
doresc maşini cât mai ecologice.
Noua motorizare ecoFLEX de 130 CP urmează să fie oferită atât pe
versiunea de caroserie în trei volume a Opel Insignia, cât şi pe
breakul Insignia Sports Tourer – în
acest caz, consumul mediu creşte cu 0,1 litri/100 km,
atingând 5,3 litri/100 km, iar emisiile CO2 sunt de 139
g/km.
Începând din 2010, Insignia ecoFLEX va beneficia şi de
sistemul start/stop pentru motor, ceea ce va duce la
scăderea şi mai mult a consumului şi emisiilor poluante. De fapt,
acest sistem urmează să echipeze toate modelele Opel din primăvara
anului viitor, urmând ca, în decurs de maxim doi ani, orice maşină
nouă Opel să aibă în dotare sistemul start/stop.
La finalul lunii
septembrie, promotor.ro va fi prezent pe Hungaroring, la Budapesta,
pentru a testa cele două versiuni ale lui Opel Insignia, ecoFLEX şi
OPC.
NU RATA TESTUL CU OPEL INSIGNIA OPC
PE HUNGARORING!