Oficial: Renault Sandero facelift pentru Brazilia

Publicat: 11 05. 2011, 13:02

După ce am avut ocazia să observăm destule detalii ale
faceliftului lui Renault Sandero, graţie

primelor imagini spion
, iată că acum avem
parte de pozele oficiale cu restilizarea low-costului Sandero. Este
vorba despre versiunea dedicată, cel puţin pentru moment, pieţelor
din America de Sud, inaugurarea având loc în Brazilia.

Aşadar, Sandero facelift vine cu o parte frontală destul
de serios modificată faţă de cum arăta modelul
Sandero
până acum
, apropiindu-se mai mult de gama
Renault. Partea inferioară a spoilerului are un design mai
impunător, cu o fantă centrală de mari dimensiuni şi cu locaşuri
redesenate pentru proiectoarele de ceaţă.

Farurile, în schimb, rămân nemodificate ca formă, în timp ce
grila renunţă la stilul „nărilor”, rămânând simplistă şi astfel
evidenţiind mai bine sigla Renault. Nivelurile superioare
de finisare au dreptul şi la ornamente cromate
, care
subliniază formele fantelor şi chiar reuşesc să îi confere o
imagine mai evoluată maşinii.

În lateral, lucrurile rămân neschimbate, cu aceleaşi ornamente
din plastic în partea inferioară a portierelor. Spatele are dreptul
la un mic upgrade de imagine, dar nu prin modificări de design.
Stopurile rămân aceleaşi, având doar o altă amenajare interioară,
însă acum, sub sigla Renault, apare mare logo-ul modelului:
Sandero.

Interiorul lui Sandero facelift inspiră un nivel mai bun al
calităţii materialelor – cel puţin din imagini. Binevenită este
modificarea consolei centrale, unde instalaţia multimedia
este, în sfârşit, modernă
, cu butoane mari, o ergonomie
mult îmbunătăţită şi un display mai lizibil. Şi butoanele rotative
ale climatizării sunt mai îngrijit realizate, impresia generală
fiind pozitivă.

Faceliftul afectează (în sens pozitiv) şi versiunea
Sandero Stepway
, unde se remarcă spoilerul frontal foarte
robust, maşina având acum un puternic aer de crossover capabil. În
interior, Stepway are dreptul la tapiţerii interesante, cu modele
inedite, sporind puţin spiritul de aventură la bordul maşinii.

Ca motorizări, Renault Sandero facelift beneficiază, în America
de Sud, de un motor de 1,0 litri Hi-Flex de 77 CP, precum
şi de unul de 1,6 litri Hi-Torque şi 95 CP
, pentru care
încă nu au fost comunicate performanţele şi datele de consum. De
asemenea, nici modificările de preţuri nu se ştiu deocamdată.

Pentru moment, putem concluziona că Renault Sandero
facelift este suficient de reuşit
şi, cel mai important,
reprezintă o evoluţie binevenită pentru acest model low-cost.
Rămâne întrebarea dacă Dacia Sandero facelift va trece prin acelaşi
tratament sau designerii vor urma o altă direcţie, aşa cum

a afirmat recent Laurens Van den Acker
, susţinut şi de

randările celor de la L’Auto Journal
.

CREDEŢI CĂ DACIA SANDERO FACELIFT VA ARĂTA LA
FEL CU RENAULT SANDERO FACELIFT?