Oficial: Acesta este Renault Mégane RS 275 Trophy
Francezii s-au pus pe treabă şi au modificat şi mai mult Mégane-ul actual, cu un singur scop în minte: să recucerească titlul de „cea mai rapidă maşină cu tracţiune faţă de pe Nürburgring”, un titlu pe care SEAT León Cupra l-a furat de sub nasul francezului.
După cum din denumire v-aţi dat seama, una dintre modificări a fost creşterea puterii la 275 CP. Cuplul motor a crescut şi el la 360 Nm, iar evacuarea Akrapovici, din titan, se asigură că tropăitul cailor-putere se va auzi şi mai bine. Şi că Mégane va fi uuun pic mai uşor. Maşina stă, ca şi până acum, pe şasiul Cup; şi dispune de suspensii reglabine manual.
Citeşte şi despre „ziua nebună” cu Mégane RS, Clio RS şi Laguna Coupé
Nouă ne-a plăcut mult culoarea. De fapt, efectul cromatic dintre negru şi galben. Negru şi galben înseamnă, în multe sisteme, pericol, iar acest Mégane RS aşa şi vrea să fie văzut. Tot ce mai rămâne de făcut este să se prezinte pe Nürburgring şi să bată timpul de 7:05.84 stabilit de rivalul neamţ spaniol León.
Va reuşi să recâştige statutul de cea mai rapidă maşină cu tracţiune faţă de pe Nürburgring?
Având în vedere că „revanşa este una oficială” (botezată #UNDER8) şi cât se poate de transparentă, ne îndoim că există vreun aspect lăsat la voia întâmplării. Pentru a afla, însă, va trebui să avem răbdare până pe 16 iunie.