California T va fi prezent la Salonul Auto de la Geneva fix aşa cum îl vezi în aceste poze. Mai mult, după salon va continua să rămână aşa şi să se vândă aşa, în cele două culori prezente în pozele din galerie – Rosso California şi Blue California. Probabil că lista de nuanţe nu se va opri aici – nu ar trebuie să existe Ferrari fără Nero şi fără Yellow, dacă e să continuăm cu denumirile italo-englezeşti.
Mai zi ceva…
California T a împrumutat din caracteristicile de design de la măreţul F12 Berlinetta, rezultatul fiind o maşină pe care ţi-o doreşti cu 55% mai mult, dacă e posibil aşa ceva. Dacă tot suntem la procente, trebuie să spunem că noul California T vine cu 49% mai mult cuplu motor faţă de generaţia curentă (va avea 755 Nm), în timp ce consumul a scăzut cu 15%.
Îţi dai seama după faţa-i că vine din familie bună
Dacă nu era de-ajuns „T”-ul din coada numelui, atunci „semnalmentele” astea sigur ţi-au confirmat prezenţa unei supraalimentări – V8-ul de 3,8 litri este acum bi-turbo şi dezvoltă acum 560 de cai-putere. Da, turbosuflanta – acea piesă care n-a mai fost folosită de Ferrari încă din 1987, adică de la F40 încoace.
Tu la ce te gândeşti când vezi poza asta? Noi credem că la Monaco. Suntem pe-aproape?
E timpul să te lăsăm singur cu galeria foto, cu promisiunea că vom reveni cu update-uri cât de curând. Oh, era să uităm ceva important: 3,6. Cum comentezi?