Noul Mercedes-Benz Marco Polo vrea să ne facă pe toţi să ne mutăm în maşină. UPDATE
Noul Mercedes-Benz Marco Polo a fost dezvăluit de nemţii din Stuttgart înainte de premiera mondială de la Salonul de Rulote din Düsseldorf. Dacă nu ştii ce e ăla un Marco Polo, atunci ţine-te bine (sau nu, faci cum vrei).
Pe scurt, cei de la Mercedes-Benz au luat un V-Class, după care au schimbat câteva vorbe cu cei de la Westfalia. În urma acestor vorbe, rezultatul a fost o autorulotă premium, demnă de renumele limuzinei S-Class. Doar că, spre deosebire de S-Class, în noul Marco Polo poţi să dormi într-un pat adevărat şi poţi să-ţi faci cafeaua de dimineaţă.
Pregătiţi de culcare?
Bancheta din spate poate fi transformată, la simpla apăsare a unui buton, într-un pat de două persoane de 2,03/1,13 metri. Atunci când alegi să te relaxezi întins pe pat, o să ai drept susţinere o saltea din spumă cu cadru ce încorporează diferite elemente elastice care oferă o ergonomie nemaipomenită (cel puţin aşa scrie în comunicatul oficial).
Totodată, dacă vrei să nu te simţi ca într-o cutie cu un pat înăuntru, poţi să ridici acoperişul extensibil prin simpla apăsare a unui buton. Sigur, acţionarea electrică este opţională, dar ştii şi tu cât de enervant este să trebuiască să te ridici din pat ca să faci orice.
Şi pentru că atunci când dormi trebuie să fii ferit de ochii celor de afară, noul Mercedes-Benz Marco Polo are perdele pentru toată suprafaţa vitrată, inclusiv pentru parbriz.
Undeva acolo stau ascunse chicineta şi frigiderul
Dimineaţa, după ce te trezeşti, strângi patul şi deschizi chicineta care are două ochiuri de aragaz pentru a-ţi pregăti cafeaua sau micul dejun. În acest sens, ai la dispoziţie şi un frigider cu o capacitate de 40 de litri care poate răci alimentele până la o temperatură de -20 de grade Celsius.
Mercedes-Benz Marco Polo va fi disponibil cu o selecţie de trei motoare diesel: 200 CDI (136 CP şi 330 Nm), 220 CDI (163 CP şi 380 Nm) şi 250 BlueTEC (190 CP şi 440 Nm).