Nissan X-Trail facelift 2010 – oficial

Autor: Oraan Mărculescu 09 iul. 2010 Prezentări

Despre Nissan X-Trail putem spune că s-a remarcat printre
SUV-urile din categoria sa în primul rând prin pedigree-ul
cunoscutelor offroadere japoneze. Deşi pare un SUV doar cu bune
valenţe familiale, X-Trail a demonstrat că nu este străin
de performanţele offroad.

Însă apariţia fratelui Qashqai l-a aruncat într-un fel pe
X-Trail într-un colţ de umbră, plasarea între mai marele Pathfinder
şi vărul emancipat al lui Duster nefiind percepută corect de
clienţi. Iată de ce X-Trail revine sub lumina
reflectoarelor datorită faceliftului din acest an
.

Nissan X-Trail facelift 2010 nu se diferentiaza major de modelul anterior

Cine se aşteaptă la o schimbare serioasă de imagine, se înşeală,
deoarece, la nivel estetic, X-Trail facelift este doar
puţin mai rafinat
: spoilerul frontal este mai rotunjit,
grila este puţin mai bine evidenţiată (a la Patrol), iar farurile,
deşi îşi păstrează forma generală, suferă mici modificări de design
(plasarea în partea inferioară a micilor proiectoare circulare),
având acum dreptul şi la lumini de tip LED.

În spate este aplicat acelaşi principiu: blocurile optice nu îşi
schimbă forma generală, dar amenajarea interioară a luminilor este
alta, fiind adoptată, de asemenea, ideea LED-urilor. Lateralul
maşinii nu relevă alte surprize decât adoptarea unor jante
cu un design nou, de până la 17 inch
, în timp ce paleta de
culori pentru vopseaua caroseriei este şi ea îmbogăţită cu noi
nuanţe.

Mai mult accent pe detaliu in interiorul lui Nissan X-Trail facelift

Deşi puţine lucruri puteau fi reproşate interiorului maşinii,
inginerii Nissan s-au ocupat şi de acest aspect. Astfel,
X-Trail beneficiază acum de o creştere generală calitativă,
cu o mai mare atenţie la detalii
. Ca design, sunt
schimbate doar puţine lucruri în cazul indicatoarelor de bord şi a
unor butoane de pe consola centrală. Per total, însă, X-Trail
rămâne aceeaşi maşină spaţioasă şi ergonomică.

Marile schimbări se remarcă sub capotă, unde versiunea
cea mai puternică a dieselului 2.0 dCi este acum compatibilă cu
normele de poluare Euro 6
. De asemenea, opţional se poate
comanda acum şi o cutie de viteze automată cu şase trepte, dar şi
un sistem de asistenţă la coborârea pantelor, Advanced Hill Descent
Control.

De acum, există şi o versiune de bază doar cu tracţiune
faţă, echipată cu motorul pe benzină de 2,0 litri
,
dedicată celor care nu au nevoie de un căţărător în situaţii grele
de teren, ci doar de un SUV spaţios şi rentabil. Cât de rentabil,
vom afla la Salonul Auto Paris 2010, când vor fi comunicate noile
preţuri şi nivelurile de echipare pentru faceliftul lui Nissan
X-Trail.

Motorul de top 2.0 dCi al lui Nissan X-Trail este acum compatibil Euro 6


Urmărește Promotor.ro pe Google News

Citește și...



Comentarii
Inchide