În primul rând Nissan nu dă nici o informaţie cu privire la reducerea greutăţii aplicată la acest GT-R VSpec. Evident, s-a folosit multă fibră de carbon şi avem titan la evacuare, însă nici o cifră exactă cu privire la numărul de kilograme salvate. În al doilea rând, Nissan nu ne dă curba de putere şi de cuplu la motor. Spune doar că a îmbunătăţit cuplul pentru a permite reprize mai bune la viteze mai mari iar softul de management permite acum un condus mai economic.
Oare Nissan ascunde sub aceste detalii un upgrade de putere semneficativ astfel încât să ne surprindă la eventualele teste? Cazuri în care producătorii declarau puterea motorului mai mică decât în realitate au existat destule. Revenind la Nissan GT-R VSpec, remarcăm noile jante, spoilerele modificate, renunţarea la scaunele din spate şi decorurile cu fibră de carbon iiar opţional sunt disponibile şi discuri de frână ceramice. Noul model va fi vândut pentru moment doar în Japonia.