S-au împlinit deja 2 ani de când
Nissan GT-R este disponibil pe piaţă, iar japonezii nu
contenesc cu îmbunătăţirile implementate. De anul viitor vom vedea
pe modelul de bază spoilerul spate preluat de la Spec-V, noi guri
de aerisire în spate şi câteva modificări la motor pentru a-l face
capabil de Euro 5. Opţional, se va putea conecta un stick USB
pentru preluarea datelor telemetrice în vederea analizării
ulterioare pe computer.
Marea vestea pentru 2010 va fi lansarea versiunii Nissan GT-R
Spec M, care spre deosebire de
Spec V, va pune accent mai mult pe dotările excepţionale şi
materialele interioare de o calitate ridicată. Preţul va fi pe
măsură, Spec M urmând să devină cel mai scump GT-R.
Iar în 2013 vom avea şi un urmaş. Folosindu-se de actuala
platformă tehnică, noul Nissan R36 va fi o evoluţie semnificativă,
suficientă însă pentru a-i pune probleme principalului contra
candidat:
Porsche 911 GT2.