Nissan 370Z – versiunea europeană la Geneva 2009
VEZI GALERIA FOTO CU APROAPE 100 DE POZE!
Coupe-ul francez este un grand turism bazat pe berlina Laguna, având tracţiune faţă şi o gamă largă de motorizări, atât pe benzină, cât şi diesel, iar motorizarea de top de un V6 de 3,5 litri şi 238 CP, cuplat la o cutie de viteze automată.
Însă coupe-ul japonez este o sportivă veritabilă cu doar două locuri, având propulsia pe puntea spate şi opţiunea unei cutii de viteze manuală cu şase rapoarte, pe lângă cutia automată cu 7 trepte. Motorizarea este un V6 de 3,7 litri şi 331 CP, obţinuţi la 7.000 rpm (limitatorul electronic intrând la 7.500 rpm), iar cuplul maxim este de 366 Nm/5.200 rpm. Cu alte cuvinte, un V6 pentru amatorii de "înalte" şi adrenalină.
Vânzările vor demara în Europa începând cu luna iulie, preţurile urmând a fi comunicate în scurt timp.